Nešto više od 10 dana prije početka najvećeg sportskog događaja u 2015. godini, direktor poduzeća EuroBasket 2015 Zagreb gosp. Boris Jakimenko, zajedno sa svojim timom izašao je pred medije kako bi dao što detaljnije informacije o organizaciji, prodaji ulaznica te planovima i očekivanjima od europske smotre koja se od 5. do 10. rujna jednim dijelom igra i u Zagrebu.
Svrha konferencije za medije je bila kako bi iz poduzeća EuroBasket 2015 prezentirali javnosti što su napravili, što ih sve očekuje... Odnosno da cijela hrvatska javnost zna u kakvoj je situaciji organizacija, kakva je situacija u nepuna dva tjedna prije početka EuroBasketa 2015.
U kakvom stanju je dvorana (Arena Zagreb)?
Boris Jakimenko, direktor poduzeća EuroBasket 2015:
„Prema pravilima FIBA Europe morali smo napraviti nekoliko stvari. Jedna od njih je posebna medijska tribina koja ide iza jednog koša i koja je završena, a test će već biti za vrijeme pripremnog turnira kojem je Arena domaćin od 26. do 28. kolovoza. Tzv. rukometno svjetlo je riješeno, sada su postavljena košarkaška. Postoje određena pravila FIBA Europe gdje dvorana ne može biti brendirana vezano za EuroBasket 2015 za vrijeme turnira, nego tek nakon turnira. To su pravila koja FIBA Europe ne dopušta, odnosno miješanje naših sponzora Saveza i FIBA Europe. Dolazi novi parket i koševi koje šalje FIBA Europe koje postavljaju isključivo za prvenstvo i nakon toga vraćaju nazad.“

Poanta cijele priče je da sve četiri dvorane (Zagreb, Montpellier, Riga i Berlin) izgledaju jednako, kao jedna, no najveći interes javnosti su ulaznice, odnosno kakva je situacija s prodajom?
"Do danas je ukupno prodano 54.831 karata, a naš je plan bio da dođemo do brojke od 75.000. S obzirom na naviku naših ljudi da karte kupuju u posljednji trenutak, ne sumnjamo kako ćemo ostvariti plan pa čak i prijeći preko planiranog“, otkrio je Boris Jakimenko.
Što se pojedinačnih utakmica tiče, za susret Hrvatska-Slovenija ulaznica više nema u slobodnoj prodaji. Ukupno je prodano je 10.043 karata, a oko 3000 preostalih namijenjeno je klubovima i županijskim savezima. Za utakmicu protiv Grčke prodano je 8025 ulaznica, a za preostale tri utakmice naše reprezentacije, Makedoniju, Gruziju i Nizozemsku do danas je prodano pet do šest tisuća po utakmici.
Što se tiče Slovenaca u Areni, odnosno spekulacija o tome kako bi se moglo dogoditi da bude više slovenskih navijača nego naših, direktor poduzeća EuroBasket 2015 poručuje: „U Sloveniji je u prodaju pušteno 3 100 ulaznica i to isključivo preko agencije, no to je nešto što smo prema Sloveniji kao zemlji partneru morali napraviti. Ostale ulaznice prodane su na prodajnim mjestima u Hrvatskoj i siguran sam da će naših navijača biti dvostruko više nego slovenskih."

Otvaranje EuroBasketa održat će se u Zagrebu, dva dana prije samog prvenstva, odnosno 3. rujna na Trgu bana Josipa Jelačića. Cijeli program otvaranja započet će u 20:30 sati, a nakon obaveznog službenog dijela tijekom kojega će se govore održati predsjednik FIBA Europe, gradonačelnik Grada Zagreba i predsjednik HKS-a. Himnu će otpjevati Đani Stipaničev, a besplatni koncert za okupljene održat će grupa "Prljavo kazalište".
"Poziv je upućen i predsjednici RH kao i premijeru za koje se nadamo da će uveličati ovaj veliki sportski događaj."
Podsjetimo još da se ulaznice za zagrebačku skupinu C kreću od 10 do 33 eura.
Kad su volonteri u pitanju, spomenimo da je od od 152 prijavljena volontera, angažirano njih 110 koji su zadovoljili određene kriterije, još je potrebno oko 30-ako volontera.
Tonči Anzulović, menadžer sportskog dijela i provedbe natjecanja EuroBasketa 2015:
„Napravili smo promociju košarke i EuroBasketa po cijeloj Lijepoj našoj i van granica (Ljubuški, Mostar). Dosad smo imali devet turnira '3 na 3'. Krenuli smo iz Šibenika i Zadra, nakon toga su uslijedili Rijeka i Pula, kao i Slavonski Brod i Osijek. Otišli smo i do BiH, posjetili smo košarkaške ljubitelje u Mostaru i Ljubuškom, nakon toga smo odradili i dio u Drnišu te zadnji vikend Split i Karlovac. Na svim tim turnirima je bio veliki interes, što igrača što publike. U Puli smo laički procijenili da je oko terena prošlo 5 tisuća ljudi. Na svim ostalim turnirima bilo je između 2,5 tisuće i 3,5 tisuće ljudi. Variralo je između 15 i 25 prijavljenih ekipa, tako je bilo u Drnišu. Mislim da smo napravili odličnu promociju košarke. Vidjeli smo da veliki broj djece, mladih i rekreativaca voli '3 na 3' i da je to bila jedna prava promocija košarke. Jako smo zadovoljni ovim što smo odradili. Ovaj vikend, ispred Arena centra imamo turnir za područje grada Zagreba i dan kasnije, na Trgu bana Jelačića Master završni turnir pobjednika koji su se plasirali na taj turnir. To će biti samo jedna uvertira u cijelu priču EuroBasketa. Houra, Rimac i Giriček bit će jedna trojka protiv koje će se igrači imati priliku boriti.“

Za vrijeme EuroBasketa bit će organizirana i zona za vjerne navijače, odnosno fan zona.
Zoran Pamić, event menadžer
„Jedna zona će biti u okružju Arene, a druga će biti na prostoru Trga bana Josipa Jelačića. Ona na Trgu će biti u funkciji od 5. do 10. rujna kada traju natjecanja u skupini C u Zagrebu. S obzirom da se iskreno nadamo da će Hrvatska ostvariti plasman i u daljnje krugove natjecanja, plan je održati fan zonu i od 12. do 20. rujna kako bi naši navijači mogli pratiti uživo natjecanje u Francuskoj. Znači čim završi sve u Areni, navijači se sele na Trg bana Josipa Jelačića.“
Tim poduzeća EuroBasket 2015 Zagreb:
Boris Jakimenko, direktor poduzeća EuroBasket 2015 Zagreb
Lidija Pleić, operativna menadžerica poduzeća EuroBasket 2015
Katarina Maloča Mrčela, PR menadžerica zadužena za promociju EuroBasketa 2015
Aida Karlo, marketing menadžer
Tonči Anzulović, menadžer sportskog dijela i provedbe natjecanja EuroBasketa 2015
Andrej Tesla, zadužen za akreditacije EuroBasketa 2015
Zoran Pamić, event menadžer
Tajana Meglaj, zadužena za ulaznice za EuroBasket 2015
Ivana Aničić, menadžerica zadužena za volontere
