Temeljem Propozicija natjecanja Prvenstva RH za predkadete, kadete, juniore i dječake, raspisuje se
NATJEČAJ za tehničku organizaciju Završnog turnira Prvenstva Republike Hrvatske u mini košarci dječaci rođeni 2005. i mlađi
1. Datumi odigravanja Završnog turnira u mini košarci su 28. i 29.05.2016.
2. Na Završnom turniru sudjeluje 10 ekipa koje su se plasirale iz natjecanja po skupinama i to:
1. KK CEDEVITA
2. KK ZAGREB
3. KK ZADAR
4. KK SONIK PUNTAMIKA
5. KK GHIA STAFF PAZIN
6. KK KASTAV
7. KA HRVATSKI SOKOL
8. KK OSJEČKI SOKOL
9. KK KRIŽEVCI
10. KK GRAFIČAR LUDBREG
3. Završni turnir se igra na četiri igrališta istovremeno (najviše dvije dvorane). Dimenzije igrališta su: dužina igrališta od 20 do 28 m, širina igrališta od 12 do 15 m. Igra se na koševima visine 290 cm, loptom velicine 6 (obujam 72 – 74 cm, težina 510 – 567 grama).
4. Organizator je dužan osigurati puni pansion sa pojačanom sportskom ishranom u hotelu sa 3 zvjezdice.
5. Organizator je dužan osigurati video stream utakmica.
6. Organizator je dužan osigurati loco prijevoz od dvorane do hotela za sudionike.
7. HKS osigurava pehar za pobjednika, te medalje za osvojeno 1, 2. i 3. mjesto.
8. Dostavljamo Vam izvadak iz Propozicija natjecanja Prvenstva RH za predkadete, kadete, juniore i dječake vezano uz obaveze organizatora turnira:
Članak 17.
17.1. Organiziranje Poluzavršnih i Završnog turnira povjerava se jednom od sudionika koji ponudi najpovoljnije uvjete. Organiziranje se može povjeriti i drugim subjektima koji temeljem natjecaja ponude povoljnije uvjete.
17.2. Natječaj objavljuje Ured Hrvatskog košarkaškog saveza. Umjesto natječaja Ured može odlučiti ne raspisivati natječaj nego samostalno preuzeti organizaciju Poluzavršnih i Završnog turnira.
Članak 19.
19.1. Organizator je dužan osigurati:
- dvoranu s tehničkim normativima propisanim Propozicijama natjecanja A-2 muških košarkaških liga,
- kvalitetni smještaj i ishranu za sve sudionike uz cijenu pansiona hotela sa 3 zvjezdice,
- izdavanje dnevnog priopćenja za sve sudionike natjecanja,
- osigurati u dvorani dežurnog liječnika za sve utakmice Poluzavršnih ili Završnog turnira
- trošak smještaja i i prehrane Instruktora HKS-a ili trenera reprezentacije
- trošak smještaja, prehrane i prijevoza Povjerenika.
19.2. Nakon prispjelih ponuda Povjerenik određuje organizatore pojedinih turnira.
19.3. O korištenju promidžbenog prostora, realizaciji promidžbenih poruka kao i podjeli marketinških prava na Poluzavršnom i Završnom turniru, sporazumijevaju se Ured Hrvatskog košarkaškog saveza i organizator.
Članak 20.
20.3. Poluzavršne i Završni turnir natjecanja organizira i natjecanjem rukovodi Povjerenstvo za natjecanje Hrvatskog košarkaškog saveza preko Povjerenika.
Članak 23.
23.2. Visine pristojbi sudaca, opunomoćenika i pomoćnih sudaca utvrđuje Upravni odbor Hrvatskog košarkaškog saveza.
Članak 24.
Organizator podmiruje troškove dvorane i druge organizacijske troškove te troškove smještaja Instruktora HKS-a ili trenera reprezentacije i Povjerenika natjecanja.
Članak 25.
Sudionici natjecanja Poluzavršnih i Završnog turnira sami podmiruju troškove puta, smještaja i ishrane.
Članak 26.
Sudionici natjecanja Poluzavršnih i Završnog turnira međusobno dijele troškove puta i smještaj sudaca i opunomoćenika Hrvatskog košarkaškog saveza.
Članak 27.
Na Poluzavršnim i Završnom turniru troškove pristojbi opunomoćenika i sudaca snosi organizator (domaćin) turnira.
Članak 28.
Sudionici natjecanja Poluzavršnih i Završnog turnira dužni su svoje troškove podmiriti prije završetka natjecanja.
9. Svi zainteresirani klubovi i županijski savezi dužni su do četvrtka, 05.05.2016. podnijeti ponudu s detaljnim podacima o uvjetima organiziranja Završnog turnira u mini košarci na mail liga.hks@hks-cbf.hr ili poštom na adresu:
Hrvatski košarkaški savez,
Lipovecka 1,
10000 ZAGREB
Povjerenik natjecanja
Dražen Jendriš